borta bra men hemma BÄST.

nu är jag äntligen hemma eller az jag har ju vart det ett tag, men nu har jag min dator iaf riktigt skönt! ;) på onsdag eller torsdag ska jag iväg igen till öland, super skönt mer solade och badade äkta min stil :) fisken i vattnet brukar folk kalla mig, så om du ser någon som ligger och sprattlar i vattnet så kanske det är mig.

men norge var super mysigt, men jag orkar verkligen inte att lägga upp bilder nu, det får bli en annan dag. ni kan gott ta och vänta :)

har väl inte så mycket mera att säga utan att det var en underbar dag idag, vakna hos älsklingen. men då fick jag vänta på att han skulle komma hem från sitt jobb. men när han kom hem tog vi varsin luftmadrass och la oss med dem i poolen och sola, skönt :)! sen blev vi himla hungriga så vi beställde pizza, usch dumma mig! men efter det tog vi en glass på halvars. efter det tog vi moppen till stavsjön och badade. hade skit kul, för joar och fabbe kom en stund typ och vi simmade ut till en ö där fiskmåsarna var så dem attackera oss, super läskigt men kul! puss godnatt :)§




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0