jag älskar vädret här på öland!

hejhej allihopa! just nu är kl bara 09.07 och det är redan 22 grader, sjukt varmt ska bli varmare. igår vare typ 28 grader, jätte skönt typ som att vara utomlands.

men igår iaf typ badade vi hela dagen i poolen och det var super skönt. och senare på kvällen gick jag och älsklingen på en lång promenad vid stranden super mysigt. sen så duscha vi och gick och la oss.

nu sitter jag här och det är super varmt måste snart bada! men först ska jag äta frukost och sen ner till havet. jag tror vi ska bada i havet idag för man blir mycket brunare där eller az av saltvattnet. sen ska vi ligga och steeka hela dagen där. men jag tycker om salt vattnet för man blir as brun, men jag dissar salt vattnet för det torkar ut håret. men senare mot kvällen kanske jag och fredde ska hyra en trampbil och åka runt med :)

hare bra där ni är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0