hemma igen :)

nu är jag hemma, känns skönt men vill ändå tillbaka. jag har inte så mycket att skriva eftersom att jag ha suttit i en bil hela dagen eller jag kanske ska säga att jag sov hela dagen eftersom jag somna när vi åkte och vakna när vi kom hem. jag är trött nu, vill sova. fast nae. det blir nog att spela the sims, jag har inget annat att gör för bilder orkar jag inte lägga in nu, ni får en så länge. just det funderar på att lägga in bilder på the sims huset, jag funderar vidare på det.

shopping i öland.
  • vit converse
  • turkosa mini mjukisshorts
  • 2st  prynadsblommor till rummet
  • tidning
  • jeans
  • prynadssten som det står "jag älskar dig" fick den av mamma.
  • vitaminkräm till håret
  • skrubbvante
- blev inte så mycket mer.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0